The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "avatartype" - Line: 783 - File: global.php PHP 8.0.30 (Linux)
File Line Function
/global.php 783 errorHandler->error
/showthread.php 26 require_once
Warning [2] Undefined array key "avatartype" - Line: 783 - File: global.php PHP 8.0.30 (Linux)
File Line Function
/global.php 783 errorHandler->error
/showthread.php 26 require_once
Warning [2] Undefined variable $awaitingusers - Line: 16 - File: global.php(844) : eval()'d code PHP 8.0.30 (Linux)
File Line Function
/global.php(844) : eval()'d code 16 errorHandler->error
/global.php 844 eval
/showthread.php 26 require_once
Warning [2] Undefined array key "mybb" - Line: 1952 - File: inc/functions.php PHP 8.0.30 (Linux)
File Line Function
/inc/functions.php 1952 errorHandler->error
/inc/functions_indicators.php 41 my_set_array_cookie
/showthread.php 629 mark_thread_read
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$ratings_update_error - Line: 5 - File: showthread.php(732) : eval()'d code PHP 8.0.30 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(732) : eval()'d code 5 errorHandler->error
/showthread.php 732 eval
Warning [2] Undefined array key "additionalgroups" - Line: 7162 - File: inc/functions.php PHP 8.0.30 (Linux)
File Line Function
/inc/functions.php 7162 errorHandler->error
/inc/functions_user.php 844 is_member
/inc/functions_post.php 406 purgespammer_show
/showthread.php 1070 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "profilefield" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(474) : eval()'d code PHP 8.0.30 (Linux)
File Line Function
/inc/functions_post.php(474) : eval()'d code 6 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 474 eval
/showthread.php 1070 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "showimages" - Line: 741 - File: inc/functions_post.php PHP 8.0.30 (Linux)
File Line Function
/inc/functions_post.php 741 errorHandler->error
/showthread.php 1070 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "showvideos" - Line: 746 - File: inc/functions_post.php PHP 8.0.30 (Linux)
File Line Function
/inc/functions_post.php 746 errorHandler->error
/showthread.php 1070 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "invisible" - Line: 1506 - File: showthread.php PHP 8.0.30 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 1506 errorHandler->error
Warning [2] Undefined variable $threadnotesbox - Line: 30 - File: showthread.php(1533) : eval()'d code PHP 8.0.30 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1533) : eval()'d code 30 errorHandler->error
/showthread.php 1533 eval
Warning [2] Undefined variable $addremovesubscription - Line: 79 - File: showthread.php(1533) : eval()'d code PHP 8.0.30 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1533) : eval()'d code 79 errorHandler->error
/showthread.php 1533 eval
Warning [2] Undefined variable $forumjump - Line: 86 - File: showthread.php(1533) : eval()'d code PHP 8.0.30 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1533) : eval()'d code 86 errorHandler->error
/showthread.php 1533 eval



Guest Join UsHey Guest,
Welcome, Join our awesome community where you can discuss on various topics :-
Some point about your community
Some point about your community
Some point about your community
Some point about your community
Some point about your community
Some point about your community
Some point about your community
Much More.. or Create an Account


{myadvertisements[zone_1]}
Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
toevallig mijn moeder
#1
Mijn opleiding tot balletdanser begon al op zeer jonge leeftijd. De volledige discipline en unieke focus op perfectie was zowel inspirerend als uiterst beperkend. Ik heb het grootste deel van mijn leven geprobeerd hard werken er gemakkelijk uit te laten zien. De natuur is mijn grootste inspiratiebron - er zit zoveel schoonheid in een gescheurd blad. Taartontwerp heeft me in staat gesteld te groeien als kunstenaar, zodat ik nu, wanneer een bloemblad breekt of een parel valt, het als een ontwerpkeuze wedding dresses in plaats van een fout zie.

Mijn zus (en zakenpartner) Jess zou je vertellen dat mijn dag begint als mijn hond Bessie wakker wordt! Ik moet toegeven dat mijn man Rob en ik stopverf in haar poten hebben. We zijn onlangs verhuisd naar een prachtige boerderij die we zelf renoveren, dus onze koffie en toast worden op dit moment in een nogal ge?mproviseerde keuken bereid. Maar het uitzicht vanaf de veranda is prachtig! Een van de beste dingen aan wat ik doe, is dat elke dag anders is: ik bereid een proeverij voor voor een klant, werk aan een redactionele fotoshoot of cre?er een nieuwe workshop. De variatie houdt me gemotiveerd en ge?nteresseerd.

Tegenwoordig hoef ik alleen maar buiten mijn deur te stappen. De bijen zoemen rond de kersenbloesems, de spiralen van hosta komen uit de grond, de roodborstjes grijpen wormen uit de klaver.Homecoming Dresses  Aan de andere kant zal Jess altijd de eerste zijn die me meeneemt naar de nieuwste tentoonstelling in het Smithsonian. Op die manier passen we perfect bij elkaar: ik heb de neiging om inspiratie op te doen in de natuur en ze staat altijd klaar om me mee naar de stad te nemen! Dat evenwicht is wat ons een goede match maakt [als zakenpartners].

Vertel ons over je favoriete cake die je ooit hebt gemaakt!

Ik weet dat dit oubollig klinkt, maar mijn favoriete project is waar ik nu aan werk (zie hieronder)! Ik ben een liefhebber van de Hollandse meesters en het vastleggen van de humeurige en romantische look van een stilleven is mijn huidige focus.

Elk taartontwerp begint bij de klant. Ik werk nauw met hen samen om hun individuele esthetiek te integreren in hun algehele ontwerpconcept. Een taart zou het verbindende ontwerpelement www.cindydressy.co.nzvoor het evenement moeten zijn, dus naadloze samenwerking is cruciaal. Ik hou ervan om persoonlijke elementen in het ontwerp op te nemen, van een favoriete bloem die misschien niet in het seizoen is (sugar to the rescue!) Tot een met de hand gesneden everzwijn als eerbetoon aan het familiewapen van de bruidegom.

Dit is zo'n mooie foto. Wat gebeurde er op dit moment?
Ik had mijn moeder net een speciaal cadeau gegeven toen we ons klaarmaakten op mijn trouwdag. Het was een antiek medaillon. Binnen plaatste ik trouwfoto's van mijn ouders en grootouders. Nadat mijn moeder haar cadeau had geopend, liet ik haar een tweede medaillon zien dat ik aan mijn boeket had vastgemaakt. Hierin zat dezelfde trouwfoto van mijn ouders en een foto van mijn man en mij.

Dat moet voor jullie beiden een krachtige ervaring zijn geweest. Vertel ons iets meer over uw gezin.
Ik ben de oudste van vijf, wat mijn moeder nu al een held maakt! De volgende in de rij zijn mijn tweelingbroers en -zussen, die zijn geboren met een zeldzame genetische aandoening. Ze kunnen niet lopen of praten, maar ze kunnen liefhebben en ze worden geliefd. Het zien van de toewijding en toewijding van mijn ouders aan hen heeft mij en mijn jongere broers zoveel geleerd over liefde, leven, toewijding, verantwoordelijkheid, onzelfzuchtigheid en gezin. We hebben geleerd hoe belangrijk het is om 'bij elkaar te blijven', zoals mijn moeder altijd zegt.

Wat maakt haar tot een held voor jou?
Ondanks haar ietwat overweldigende omstandigheden heeft ze ervoor gezorgd dat al haar vijf kinderen (van verschillende leeftijden en capaciteiten!) Zich zo geliefd en gekoesterd voelden. Mijn moeder is echt de meest uitzonderlijke, hardwerkende vrouw die ik ooit heb gekend, en dat is niet alleen omdat ze toevallig mijn moeder is. Haar hart is zo groot; het is moeilijk te geloven dat het in haar tengere lichaam past!

Ze klinkt als een ongelooflijke vrouw. Hoe heeft ze geholpen vorm te geven aan wie je vandaag bent?
Ze leerde me van jongs af aan om mensen altijd met mededogen te behandelen, en altijd op te staan ??en op te komen voor degenen die dat niet kunnen. Toen ik op de middelbare school zat, bespotten sommige kinderen een vrouw die speciale behoeften had. Ik zei iets om Brautkleider Schlicht de vrouw te verdedigen zonder erover na te denken, met het risico dat mijn leeftijdsgenoten zich tegen me keren, want zo ben ik opgevoed.
Ik hoop met de dag meer op mijn moeder te gaan lijken - om haar felle familiegevoel te dragen en net zo veel van mensen te houden als zij. Vergelijken met mijn moeder is de hoogste vorm van vleierij!
Reply
{myadvertisements[zone_3]}




Users browsing this thread: 1 Guest(s)

{myadvertisements[zone_2]}

About contripeople

Contripeople forum description.

              Quick Links

              User Links

              Advertise