The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "avatartype" - Line: 783 - File: global.php PHP 8.0.30 (Linux)
File Line Function
/global.php 783 errorHandler->error
/showthread.php 26 require_once
Warning [2] Undefined array key "avatartype" - Line: 783 - File: global.php PHP 8.0.30 (Linux)
File Line Function
/global.php 783 errorHandler->error
/showthread.php 26 require_once
Warning [2] Undefined variable $awaitingusers - Line: 16 - File: global.php(844) : eval()'d code PHP 8.0.30 (Linux)
File Line Function
/global.php(844) : eval()'d code 16 errorHandler->error
/global.php 844 eval
/showthread.php 26 require_once
Warning [2] Undefined array key "mybb" - Line: 1952 - File: inc/functions.php PHP 8.0.30 (Linux)
File Line Function
/inc/functions.php 1952 errorHandler->error
/inc/functions_indicators.php 41 my_set_array_cookie
/showthread.php 629 mark_thread_read
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$ratings_update_error - Line: 5 - File: showthread.php(732) : eval()'d code PHP 8.0.30 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(732) : eval()'d code 5 errorHandler->error
/showthread.php 732 eval
Warning [2] Undefined array key "additionalgroups" - Line: 7162 - File: inc/functions.php PHP 8.0.30 (Linux)
File Line Function
/inc/functions.php 7162 errorHandler->error
/inc/functions_user.php 844 is_member
/inc/functions_post.php 406 purgespammer_show
/showthread.php 1070 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "profilefield" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(474) : eval()'d code PHP 8.0.30 (Linux)
File Line Function
/inc/functions_post.php(474) : eval()'d code 6 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 474 eval
/showthread.php 1070 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "showimages" - Line: 741 - File: inc/functions_post.php PHP 8.0.30 (Linux)
File Line Function
/inc/functions_post.php 741 errorHandler->error
/showthread.php 1070 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "showvideos" - Line: 746 - File: inc/functions_post.php PHP 8.0.30 (Linux)
File Line Function
/inc/functions_post.php 746 errorHandler->error
/showthread.php 1070 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "threadprefix" - Line: 4 - File: showthread.php(1168) : eval()'d code PHP 8.0.30 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1168) : eval()'d code 4 errorHandler->error
/showthread.php 1168 eval
Warning [2] Undefined array key "invisible" - Line: 1506 - File: showthread.php PHP 8.0.30 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 1506 errorHandler->error
Warning [2] Undefined variable $threadnotesbox - Line: 30 - File: showthread.php(1533) : eval()'d code PHP 8.0.30 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1533) : eval()'d code 30 errorHandler->error
/showthread.php 1533 eval
Warning [2] Undefined variable $addremovesubscription - Line: 79 - File: showthread.php(1533) : eval()'d code PHP 8.0.30 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1533) : eval()'d code 79 errorHandler->error
/showthread.php 1533 eval
Warning [2] Undefined variable $forumjump - Line: 86 - File: showthread.php(1533) : eval()'d code PHP 8.0.30 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1533) : eval()'d code 86 errorHandler->error
/showthread.php 1533 eval



Guest Join UsHey Guest,
Welcome, Join our awesome community where you can discuss on various topics :-
Some point about your community
Some point about your community
Some point about your community
Some point about your community
Some point about your community
Some point about your community
Some point about your community
Much More.. or Create an Account


{myadvertisements[zone_1]}
Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
maanden veel in het noordoosten
#1
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar als ik een recept volg (wat ik niet altijd ben), verwijs ik meestal naar mijn laptop of mijn iPhone. Mijn nieuwe bedrijf publiceert Vrouwendag en ze hebben zojuist deze CookVook-app voor de iPad uitgebracht. (Er zijn ook versies voor de iPhone, iPod touch en een webversie.) Een Vook is een boek met multimedia-elementen - video, weblinks. Er zijn video's van zowel lezers die de recepten hebben geprobeerd als de WD-editors die je Nike Air Max 270 React Homme leren hoe je de recepten maakt.
Ik heb nog niet besloten of ik een iPad ga kopen, maar deze app is MOOI. En ik wil een iPad krijgen, zoals nu. Ik kan zien dat het videogedeelte verbazingwekkend is - ik zou kunnen koken zonder een scherm of toetsenbord vuil te hoeven maken!
Volledige openbaarmaking: alles wat ik post over een nieuw geweldig bedrijf, zal zijn omdat ik het echt geweldig vind, niet omdat ze me dat hebben gevraagd.

Ik belde de volgende dag mijn arts en legde uit wat er gebeurde. Hij verspilde geen tijd met het nemen van zijn beslissing en het bleek dat hij Lyme net zo serieus neemt als ik. Hij is niet het type dat medicijnen te veel voorschrijft, maar nadat ik hem had verteld dat het een zwarte poot was, riep hij www.immergruenstuben.de onmiddellijk een dosis doxycycline in, een sterk antibioticum. Hij zei ook dat hij een plan had voor Adidas Superstar Womens een agressievere behandeling als ik de komende maanden ziektesymptomen zou vertonen. Terwijl ik wachtte tot de apotheek mijn recept invulde, bestelde ik twee flessen biologische supplementen waarover ik op verschillende Lyme-blogs had gelezen. Mijn emoties wisselden af ??tussen dom voelen voor mogelijk overdreven reageren en in paniek raken over de ziekte en me goed voelen over het nemen van alle voorzorgsmaatregelen. Toen ik een kind was, kwam mijn vader vrij regelmatig terug uit het bos of zijn tuin met teken ingebed, en we zouden ze eruit plukken en vergeten. Lyme bestond, maar was nog geen epidemie en teken waren slechts een groot ongemak. Maar nu ben ik bang. De vernietiging van habitats heeft het Lyme-landschap sinds Nike Air Pegasus 83 Damen mijn jeugd drastisch veranderd.

Ik ben vooral bang voor Lyme omdat ik al meer dan tien jaar te maken heb met chronische pijnproblemen. Ik heb er zelfs een boek over geschreven (Hurting Like Hell, Living with Gusto: My Battle with Chronic Pain). Het ondertekenen en spreken van rondleidingen was een enorme reden waarom ik de afgelopen maanden veel in het noordoosten heb gereisd. Het boek is al een jaar uit en hoewel het een geweldige rit was, wil ik niet Volume II schrijven. Ik wil geen verhaal over chronische Lyme. Potentieel tweede boek of niet, ik word eindelijk zo gezond na zo lang, en het idee om Lyme nu te krijgen is wreed en angstaanjagend.

Ik besloot dat de teek in zekere zin een zegen was, ervan uitgaande dat ik Lyme-vrij blijf. Het hebben van een ingebed, zelfs nadat ik niet eens in een echt bos was geweest, was een Nike Air Max 200 Damen potentieel levensreddende herinnering om mezelf het hele jaar door elke dag te controleren of ik ergens anders heb gelopen of gelopen behalve wegen. De CDC zegt dat hoe langer een teek is ingebed, hoe groter de kans dat het Lyme naar zijn gastheer verspreidt.

De antibiotica gingen zonder enige fanfare. Ik had drie dagen lichte darmgevolgen, maar niets belangrijks. Ik was erg moe tijdens trainingen, wat bijdroeg aan mijn paranoia, maar ik sliep ook niet goed of bleef goed gehydrateerd, dus waarschijnlijk was ik daarom moe. Een van de supplementen rook behoorlijk, dus ik slikte het snel in. Ik controleerde dagelijks de bijtsite en zag de kleine rode bult langzaam vervagen tot roze en daarna bijna verdwijnen. Vijftien dagen na de beet voelde ik me symptoomvrij en heel erg dankbaar. Ik ga een maand door met de supplementen en bel Nike Air Max 95 Hombre onmiddellijk mijn arts als er iets verdachts opduikt. Mijn volgende lange run was allemaal bestrating, wat mijn ziel vochtig maakte, maar ik was nog niet klaar om terug te gaan naar het bos. Ik hou van trailrunning en wandelen, maar ik had een pauze nodig. En de volgende keer dat ik uitga, gebruik ik insectenspray op mijn schoenen en kleding, zelfs als het regent.
Reply
{myadvertisements[zone_3]}


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  gemaakt en veel van hen Banning 0 570 05-14-2020, 10:46 AM
Last Post: Banning



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

{myadvertisements[zone_2]}

About contripeople

Contripeople forum description.

              Quick Links

              User Links

              Advertise