The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "avatartype" - Line: 783 - File: global.php PHP 8.0.30 (Linux)
File Line Function
/global.php 783 errorHandler->error
/showthread.php 26 require_once
Warning [2] Undefined array key "avatartype" - Line: 783 - File: global.php PHP 8.0.30 (Linux)
File Line Function
/global.php 783 errorHandler->error
/showthread.php 26 require_once
Warning [2] Undefined variable $awaitingusers - Line: 16 - File: global.php(844) : eval()'d code PHP 8.0.30 (Linux)
File Line Function
/global.php(844) : eval()'d code 16 errorHandler->error
/global.php 844 eval
/showthread.php 26 require_once
Warning [2] Undefined array key "mybb" - Line: 1952 - File: inc/functions.php PHP 8.0.30 (Linux)
File Line Function
/inc/functions.php 1952 errorHandler->error
/inc/functions_indicators.php 41 my_set_array_cookie
/showthread.php 629 mark_thread_read
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$ratings_update_error - Line: 5 - File: showthread.php(732) : eval()'d code PHP 8.0.30 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(732) : eval()'d code 5 errorHandler->error
/showthread.php 732 eval
Warning [2] Undefined array key "additionalgroups" - Line: 7162 - File: inc/functions.php PHP 8.0.30 (Linux)
File Line Function
/inc/functions.php 7162 errorHandler->error
/inc/functions_user.php 844 is_member
/inc/functions_post.php 406 purgespammer_show
/showthread.php 1070 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "profilefield" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(474) : eval()'d code PHP 8.0.30 (Linux)
File Line Function
/inc/functions_post.php(474) : eval()'d code 6 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 474 eval
/showthread.php 1070 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "showimages" - Line: 741 - File: inc/functions_post.php PHP 8.0.30 (Linux)
File Line Function
/inc/functions_post.php 741 errorHandler->error
/showthread.php 1070 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "showvideos" - Line: 746 - File: inc/functions_post.php PHP 8.0.30 (Linux)
File Line Function
/inc/functions_post.php 746 errorHandler->error
/showthread.php 1070 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "invisible" - Line: 1506 - File: showthread.php PHP 8.0.30 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 1506 errorHandler->error
Warning [2] Undefined variable $threadnotesbox - Line: 30 - File: showthread.php(1533) : eval()'d code PHP 8.0.30 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1533) : eval()'d code 30 errorHandler->error
/showthread.php 1533 eval
Warning [2] Undefined variable $addremovesubscription - Line: 79 - File: showthread.php(1533) : eval()'d code PHP 8.0.30 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1533) : eval()'d code 79 errorHandler->error
/showthread.php 1533 eval
Warning [2] Undefined variable $forumjump - Line: 86 - File: showthread.php(1533) : eval()'d code PHP 8.0.30 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1533) : eval()'d code 86 errorHandler->error
/showthread.php 1533 eval



Guest Join UsHey Guest,
Welcome, Join our awesome community where you can discuss on various topics :-
Some point about your community
Some point about your community
Some point about your community
Some point about your community
Some point about your community
Some point about your community
Some point about your community
Much More.. or Create an Account


{myadvertisements[zone_1]}
Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
wat haver en een beetje sojamelk
#1
Thumbs Down 
En zo begonnen wekelijkse telefoontjes met mijn moeder waar we alle ins en outs van training, uitrusting en herstel doornamen. Omdat hier het ding is - mijn moeder is erg vasthoudend. Als ze haar zinnen op iets zet, met name een fysieke uitdaging, is ze vastbesloten het door te zetten. Haar leven is doorspekt met atletische prestaties in wandelen, hardlopen, triatlon, dans, tennis, yoga, noem maar op. Mijn moeder beweegt graag! Op 72-jarige leeftijd benaderde ze de training voor onze Colorado-trektocht met hetzelfde enthousiasme en vastberadenheid als altijd. De training begon in april en bouwde week na week langzaam kilometers op. Ze wandelde door regenstormen, teenblaren en het modderseizoen aan de oostkust en ontdekte ondertussen de helende krachten van een goede schuimrol.

Enkele maanden later kwamen we aan in Crested Butte, klaar voor www.brucewillis.es onze grote wandeling. Maar helaas was het pad niet klaar voor ons. Het gebied werd in de winter getroffen door recordniveaus sneeuw en een groot deel van het pad was nog steeds bedekt met lawinepuin en sneeuw. Ons oorspronkelijke plan zou vele uren post-holing en route vinden in het hoge land vergen. Ik had genoeg ervaring met type 2-plezier om te weten dat ik mijn moeder niet wilde aanmelden voor een lijdersfeest. Dus nadat we verschillende alternatieve routes hadden uitgezocht, besloten we om met Plan B te gaan - een glorieuze lus van 10 mijl in de buurt van Crested Butte die een rondleiding door de bergen en wilde bloemen bood. Het pad lag op 10.000 voet, dus we noemden het onze "10 voor 10".

We begonnen onze trektocht kort na 06.30 uur op 25 juli. Mijn Nike Air Max 2017 Herren moeders zenuwen waren tot rust gekomen en toen we de eerste paar stappen namen, voelde ik onze gezamenlijke opwinding en anticipatie. De zon begon langzaam op te komen en overspoelde de vallei met gouden licht. Het was voor het eerst de hele week een gevoel van gemak Nike Internationalist Dámské en vertrouwen. We deden het!

Vraag een van de vele vrienden of geliefden van mijn moeder om haar te beschrijven en ik garandeer dat er snel plezier zal komen. Ze is niet verlegen om van het leven te genieten. Ze streeft het speels en van harte na. Met andere woorden, ze is precies het soort persoon met wie je zes uur alleen in het bos wilt doorbrengen. Terwijl we langs de bergkam liepen, Nike Air Vapormax Mens lachten we, deelden verhalen, speelden woordspelletjes en gaven natuurlijk eindeloos commentaar op het prachtige landschap.

De beste trainingen zijn degenen die geen zin hebben Nike Air Max 270 React Hombre in trainingen. Ze voelen alsof je aan het spelen bent. Waarom zijn (de meeste) kinderen zo dun? Omdat ze altijd in beweging zijn. Zijn ze op de elliptische trainer? Nee! Ze rennen rond met hun vrienden, racen op en neer door de straat. Het zijn kleine calorieverbrandende machines zonder het ooit te beseffen.
Ik was ongeveer van gemiddelde grootte tot ik naar de universiteit ging, want tot die tijd speelde ik altijd een soort sport. Ik ging nooit naar de sportschool, maar ik speelde tennis of gymnastiek bijna elke dag van de week. Ik vond het geweldig, dus ik heb het nooit als oefening beschouwd. Ik ging naar de universiteit en de sportschool klonk saai. [Je kent de rest van het verhaal - ik merkte dat ik 4 jaar niet op school zat en 50 pond overgewicht had. Ik werd gymrat / hardloper / begon goed te eten en liet het gewicht vallen.]

Om het gewicht te verminderen, bracht Nike Air Presto Mens ik veel tijd door in de sportschool - trainen met Joel en veel cardio doen. Ik ben nu aan het trainen voor een marathon en ik hou van hardlopen, maar de afgelopen maand of zo had ik geen zin om van de tl-verlichting op kantoor naar de tl-verlichting in de sportschool te gaan. Ik loop een paar dagen per week, fiets wanneer ik kan, volg lessen in de sportschool en doe oefen-dvd's. (Recensies volgen binnenkort.) De dvd's waren echt heel leuk omdat ze zo afwijken van wat ik normaal doe (en ik lach om de ernst van de instructeurs), dus ze hebben geen zin in beweging. Ik heb wat yoga gedaan omdat het voelt als veel stretchen in plaats van saaie oefeningen.

Je weet dat het veranderen van je routine goed is voor je lichaam, maar het is ook goed voor je geest. Probeer dus iets nieuws. Het kan een nieuwe machine in de sportschool zijn of een nieuwe les in de sportschool, of het kan een Nike Air Presto Damen oefen-dvd zijn, of iets dat helemaal geen training is, zoals wandelen of kajakken.
Reply
{myadvertisements[zone_3]}




Users browsing this thread: 1 Guest(s)

{myadvertisements[zone_2]}

About contripeople

Contripeople forum description.

              Quick Links

              User Links

              Advertise